Per fer la teva comanda cal que et registris com a client a la web, pots afegir una o més adreces d’entrega per escollir-les posteriorment (feina o casa, depenent del que et vagi millor cada setmana, per exemple). Per afegir productes a la cistella de compra només cal clicar-hi a sobre i afegir o bé seleccionar la quantitat o pes (unitats, manats o a pes en fraccions de quart de quilo). Prèmer confirmar per formalitzar la comanda, seleccionar el mètode de pagament i la data i hora d’entrega.
Repartim a domicili a Salt, Vilablareix, Bescanó i Girona, a escollir entre una o dues opcions de data i hora d’entrega al moment de formalitzar la comanda. També es pot determinar una data i hora de recollida in situ, a la granja de Cal Cigarro.
Depenent de la zona (adreça d’entrega) i el dia que es faci la comanda variaran les opcions d’entrega o recollida.Les gràfiques a continuació són merament explicatives, a l’hora de formalitzar la comanda el propi formulari donarà les opcions possibles segons la data i zona.
No s'accepten devolucions dels productes. Per les reclamacions de productes en mal estat es procedirà a l'abonament de l'import total del producte en qüestió en el moment d'efectuar la compra (els preus poden variar d'un dia per l'altre però sempre serà el preu del moment de compra).
Per efectuar una reclamació cal escriure a info@calcigarro.cat indicant el número d'albarà o factura, el producte en mal estat i quines són les condicions d'aquest (corcat, passat, podrit, etc.). Es podrà optar per rebre la devolució de l'import del producte en qüestió en un termini màxim de 15 dies o bé un val de descompte pel mateix import per a compres posteriors sense data de caducitat.